Full pott dvs 12 poäng på bortaturnén... Match varannan dag och ändå inte spela på topp! 20-5 i målskillnad! 🙏🙏🙏 Vi är för bra för HA denna säsong!!🙏👍👌🔥🥰🥳 Nu firar vi inatt... Låt dä rinna lätt!!🍾🥃🍹
Mora känns verkligen inte som ett lag jag vill möta i ett slutspel. Helvete vad ettiga dom känns. Spelar dom såhär varje match ska dom ligga högre upp i tabellen tycker jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer