Mora känns verkligen inte som ett lag jag vill möta i ett slutspel. Helvete vad ettiga dom känns. Spelar dom såhär varje match ska dom ligga högre upp i tabellen tycker jag.
Öndulat: Nja. Vet inte jag håller med om att de känns så farliga. Jag tycker vi stänger ner dom helt. Vi går verkligen knappt på halvfart och många spelare syns inte alls.
Öndulat: men har dom ens haft ett skott på hela tredje perioden? Skulle säga att Mora är ett av lagen vi har bäst kontroll på, bortsett från första matchen då dom jagade ikapp och nästan kom ikapp. Skulle välja dom först, alla dar i veckan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer