1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2134358

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Rahimi är typ bara en dyrare och marginellt bättre version av Hellström. Väldigt begränsad back, slår bort enkla pass i uppspelsfasen om han blir stressad. Er per svensson är just nu bra mycket bättre. Enda anledningen att han kan växla upp i ett slutspel är ju att domaren höjer nivån och sväljer pipan. Idag drar han på sig två idiotutvisningar, först en slashing i kvävecket, sedan en tackling i ryggen som tredje man i slutet. Hade kunnat kosta löven segern.

Nej jag ser verkligen inte storheten i Rahimi. Er förstakedja vill nog ha han på isen i varje byte då de kommer snurra upp honom rejält.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.