Hassan: måste säga att Timrå IK Play är lite halvsåsiga med nyheter. Matchintervju med Freddan kommer ut i ST innan den kommer till abonnenter. Föreningens egen play-kanal borde väl kunna fixa förtur till spelar/ledarintervju innan ST får tillgång? Annars kan jag ju lika gärna abonnera på ST. Tycker man borde införa ”frågor från fansen” eller nåt och att man då tex. kan skicka in en fråga via Timrå IK Play och sen kan nån från Timrå besvara vid lämplig tidpunkt. Tex. det här justitiemordet med Svensson, man skulle gärna vilja veta hur Timrå IK ser på skandalen, om man överklagar, när han väntas tillbaka osv.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.