Spock: Lite så här jag också tänker. Även om Madhawk kanske inte är mest känd för sina hockeykunskaper.. Milt sagt 😅 Tror nog dock Nubben har mer att styra i än vad han ger sken av. Lär nog finnas ännu sexigare spelare som vill till ett vinnande topplag som satsar uppåt dessutom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror nog dock Nubben har mer att styra i än vad han ger sken av. Lär nog finnas ännu sexigare spelare som vill till ett vinnande topplag som satsar uppåt dessutom.