Ang första linan så är dom klasser bättre än motståndaren så det är inte gnäll asså!
Känslan är att kanske Lööke är lite ur form ikväll. Inte riktigt sig själv det blir lite ihåligt direkt då.
Jag misstänker att det blir knas direkt för kedjan när en av dom inte är där man tar givet att den ska vara. Tvingar ner tempot lite och då kommer ett pass för mycket spelet direkt!
Men vaffan när Renen, Bojen och Lindan levererar som ikväll så kan jag förlåta!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känslan är att kanske Lööke är lite ur form ikväll. Inte riktigt sig själv det blir lite ihåligt direkt då.
Jag misstänker att det blir knas direkt för kedjan när en av dom inte är där man tar givet att den ska vara. Tvingar ner tempot lite och då kommer ett pass för mycket spelet direkt!
Men vaffan när Renen, Bojen och Lindan levererar som ikväll så kan jag förlåta!