+ 7
Inlägg: 2136647
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Stör mig lite på att Harald och studiogänget envisas med att ”Modo vinner mot löven och Timrå”. Absolut, Modo vinner en match mot oss men vi fullständigt pulvriserar ju dom över dessa två matcher, 85-37 i skott, Modo har spelat bra mot löven men mot oss var dom fullständigt utspelade i 5/6 perioder.
+ 8
Skönt att Modo vann!
Får se nu om Löven tränaren ställer upp på nån intervju... han brukar ju inte göra det vid förluster.