....så ser jag att modoliderna spekulerar om att Freddan blir deras nya tränare. Jag tror inte det, baserat på att Modos ledning lovat presentera en ny tränare i mars månad. Även om jag inte säger att jag vill ha kvar Freddan, så tror jag inte att Freddan/Timrå skulle acceptera att en annan klubb presenterar vår tränare vid den tidpunkten på säsongen....
Det faller på sin orimlighet. Jag tror att de har Karlin på kroken..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer