{297}: walli må sätta sitt lag i en dålig sitts men sätter plant i en ännu värre, de är precis så dåliga beslut som walli tog som avslutar karriärer, totalt respektlöst vilken jävla idiot......
acerjocke: Det är sånt som händer i en match. Korrekt matchstraff och han lär väl få 3 matcher för det där. Vänd blad nu och släpp ilskan. Vi hade en likadan senast mot Väsby och fick bara 2 min PP, det lönar inte att älta.
acerjocke: Ja, det var verkligen onödigt och grisigt, men det är tyvärr ingenting någon av oss här inne kan påverka. Ni kan ju alltid köpa en ny annars.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer