acerjocke: Ja, det var verkligen onödigt och grisigt, men det är tyvärr ingenting någon av oss här inne kan påverka. Ni kan ju alltid köpa en ny annars.
Woody Jokinen: jävla dåre.... läs din kommentar en gång till och reflektera, de handlar om en människas liv, ja vi kan och kommer värva mer innan slutspel, de har inget med plants fortsatta ishockeyliv att göra, se resonerar som ett litet barn.....
Woody Jokinen: Extremt ointressant legoknektslag ledda av HA:s mest osympatiske tränare. Addera till ett gäng okunniga forumskribenter så har vi mitt nya hatlag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer