jessy: Precis, så andas lite för ingen vill se skador, var några trippingar 1m från sargen på vår 71 som kunnat gå illa, vi fick inga 2min pp men det är ju bara fortsätta pumpa på.
{9255}: ja så är det ju men med domarnivån så vet man ju aldrig riktigt vad utfallet blir .Kommer bli ett spännande slutspel och jag är då inte helt säker att varken ni eller vi står där som finallag .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer