TIK1928: Någon som vet när besluten kring avstängningarna kommer? Upplever hanteringen som en smula segt. Såg förresten att avstängningen mot Wernblom är fastställd. Ytterligare en märklig situation där Wernblom blir avstängd för en crosschecking (vilket i sig ser ut att vara en korrekt bedömning), men Väsby-spelaren som attackerar Mora-spelaren efter att denne gjort mål inte ens blir utvisad.
Jag var av uppfattningen att när spelet är avblåst så är alla tacklingar eller liknande straffbart. Har sett flera situationer i år där spelare attackerar de som nyss gjort mål, väldigt fegt i min bok...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag var av uppfattningen att när spelet är avblåst så är alla tacklingar eller liknande straffbart. Har sett flera situationer i år där spelare attackerar de som nyss gjort mål, väldigt fegt i min bok...