Zäta75: Ahh ok jag som fattade ditt inlägg fel då du skrev att innan måndag kommer info om vilken spelare vi värvar. Har ju hela måndagen på oss med så att säga.😋 Sen har väl inte Nubben lovat nyförvärv? Bara uttalat sig att han önskat hitta en forward, men ekonomin skall räcka och rätt karaktär "och hela den biten".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har ju hela måndagen på oss med så att säga.😋
Sen har väl inte Nubben lovat nyförvärv? Bara uttalat sig att han önskat hitta en forward, men ekonomin skall räcka och rätt karaktär "och hela den biten".