mikenomad: Brown 1 ass , har -3 Perron har faktiskt gjort 3 ass och 1 mål på 5 matcher. Men syns tydligen bara i PP där han gör sina poäng. Har -5 Dålig på skridskorna, defensivt och fysiskt. Har bara handleder.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Perron har faktiskt gjort 3 ass och 1 mål på 5 matcher. Men syns tydligen bara i PP där han gör sina poäng. Har -5
Dålig på skridskorna, defensivt och fysiskt. Har bara handleder.