Smokey: Härligt en oanvänd! Själv är min gamla väldigt nött. Men inte utan att avundsjuka blickar sneglar på mig iförd denna vackra t-shirt. Det kan dock vara min vackra kropp o utseende oxå... men med denna på... shining like a star!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv är min gamla väldigt nött. Men inte utan att avundsjuka blickar sneglar på mig iförd denna vackra t-shirt.
Det kan dock vara min vackra kropp o utseende oxå... men med denna på... shining like a star!