{9348}: Fader Nubbz kommer med skyffeln! Nej men skämt åsido så verkar han värna om familjen. Då tror jag han kommit till helt rätt förening. Nubben har blivit en riktig mysgubbe på äldre dar. Även en härlig lagsammanhållning bland grabbarna där alla känner sig välkomna. Blir bra det här. ☺️👍
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nej men skämt åsido så verkar han värna om familjen. Då tror jag han kommit till helt rätt förening. Nubben har blivit en riktig mysgubbe på äldre dar. Även en härlig lagsammanhållning bland grabbarna där alla känner sig välkomna. Blir bra det här. ☺️👍