1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2147478

Sv: Apropå nånting...
Apropå Lander, låter verkligen som att det bara är Timrå som gäller i Sverige
www.st.nu/artikel/anton-lander-om-livet-i-ryssland-hyllningen-till-dahlen-och-langtan-hem-jag-kommer-spela-i-timra-ik

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frebog: låter även som Lander ansluter kommande säsong redan då han vill ha in grabben i skola här. Säkert därför Nubben varit så säker inför lagbygget kommande säsong oavsett om det är HA eller SHL. Får hoppas MPS hänger med också.

Sv: Apropå nånting...
Frebog: Dock kan den som trodde Lander skulle komma hem redan nu släppa det. Redan klara för slutspelet till och med. Tror däremot inte det är omöjligt Nubben lyckas få hit Bilbo Berglund från Almtuna, de säljer av sina spelare hejvilt och vill nog bara överleva denna säsong ekonomiskt. Tja likt varje säsong..

Sv: Apropå nånting...
Frebog: Precis som jag tjatat om. Lander mannen med hjärtat på rätt ställe! 🥰♥️

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.