Sputnik: Hellre någon annan än Berra isåfall, kan jag känna. Det blev ett så pass bra uppbrott det där att det skulle kännas lite kluvet att bara börja om, sen kan man väl vara så pass ärlig och konstatera att vi rent sportsligt gått vinnande ur det hela. Madsen var liksom vår andrecenter ifjol, i år får han knappt lira center. Det säger något om hur vi rustat upp, och kanske ännu mer om att Berglund drog i ett perfekt läge för båda parter.
Harlestam är ju en rivig jävel annars, tycker alltid han står ut i Almtunas lag när vi möter dem. Annars kan jag tänka att Martin Mellberg har en hel del i sig, kan vara en intressant ”breddforward” i det här läget. Känns som han skulle kunna vara den nya Lööke.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Harlestam är ju en rivig jävel annars, tycker alltid han står ut i Almtunas lag när vi möter dem. Annars kan jag tänka att Martin Mellberg har en hel del i sig, kan vara en intressant ”breddforward” i det här läget. Känns som han skulle kunna vara den nya Lööke.