1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2147753

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
{297}: Förlorar hellre ett sömnpiller med att junisar får avlasta och vi har fräschare spelare imorn mot ett taggat AIK!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
Sputnik: skador, avstängningar och bla bla bla men jag måste säga att det är ganska bedrövligt att dominera så hårt och ändå bara ha uddamålsledning i den här matchen. Är KIK det sämsta laget vi någonsin mött i allsvenskan?

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
Sputnik:Haha första gången denna säsong tror jag. Men nu blir jag sur på Freddan. FEGIS!

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
Sputnik: Huve på spiken där mkt bra tänkt!! De tycker jag oxo!!

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2021-02-13
Sputnik: ja vem som spelar tycker jag är oväsentligt, huvudsaken man ger 100%

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.