Sputnik: Sen skall den lättretade inte läsa media efter match. De kommer inte vid AIK vinst ta hänsyn till att det är mindre än 24 timmar sen Timrå spelade match på 3 kedjor och att AIK inte spelat sen i fredags. De kommer ha en supermegasvit och har tagit poäng i sååååå många matcher i rad. Att det är övertidsvinster spelar ingen roll. Hoppas givetvis Timrå spänner musklerna, tror bara ärligt att det lär vara orken som tryter idag. Nyförvärv måste in till slutspelet!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas givetvis Timrå spänner musklerna, tror bara ärligt att det lär vara orken som tryter idag.
Nyförvärv måste in till slutspelet!!