1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2148195

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Förlust idag är en petitess. Jag håller alla tummar och tår för att vi slipper fler avstängningar eller skador. Annars får Nubben det svettigt imorn om han skall faxa om han suttit med fingrarna i kors..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Killarna i laget är bra tränade (tack Sandra) och ska klara av att spela hela grundserien och ett tufft slutspel. Däremot får vi inte ta några risker med skador och avstängningar. Nubben gör det han kan så det är bara att avvakta......

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Sanardac du får gärna ha lite lugnande Värvarbesked nu! 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer