1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2148375

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{297}: Ja det här är snarare ett underbetyg för AIK att de inte klarar av att dominera en sån här match mer. Vad hade det stått om vi hade fullt lag, 5-1 till oss?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Heisenberg: ja man märker att Timrå inte riktigt orkar kontra. Tar vi poäng i den här matchen är det riktigt bra. Hur många ordinarie spelare har vi borta nu? 7-8? Inte ett dugg imponerad av AIK. Som du säger, med fullt lag hade den här matchen redan varit avgjord.

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Krigarmatch

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer