{297}: Ja det här är snarare ett underbetyg för AIK att de inte klarar av att dominera en sån här match mer. Vad hade det stått om vi hade fullt lag, 5-1 till oss?
Heisenberg: ja man märker att Timrå inte riktigt orkar kontra. Tar vi poäng i den här matchen är det riktigt bra. Hur många ordinarie spelare har vi borta nu? 7-8? Inte ett dugg imponerad av AIK. Som du säger, med fullt lag hade den här matchen redan varit avgjord.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer