1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2148390

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{297}: så klart , ni är Såå jävla bra, där ni är i allsvenskan?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Smuts. 7 likes på detta hos er redan alltså.
Uppladdat:

500x0-dahlen_0.png


Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ja visst! Vi leder serien överlägset, jag tycker vi är jävligt bra.

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Bäst i serien!!( Just nu inallafall)
Det är i slutspelet det betyder nått dock. 👍

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Är väl bara kolla tabellen. Är det frustrerande för dig att ni inte ens leder mot ett lag som har åtta spelare borta och som dessutom spelade match för mindre än 24 timmar sedan?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer