EXPLORERSMÅLAND: Är du seriös eller Alkoholen som talar? Du tror alltså inte, Walli, Madsen, Lodin, Hartmann och viss mån Olofsson gjort skillnad en sån hör match? Inte dussinlirare i denna trupp precis. 😅
Sputnik: Om man kollar dagens laguppställning så är det alltså ett backpar och en kedja som är som den egentligen tilltänkta kombinationen. Resten är antingen inte på plats eller inte matchade på så vis som tänkts. Jävligt starkt att ta poäng när domarna som vanligt är med i the Anti-TIK conspiracy.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer