mikenomad: tack Ja mycket mer , trodde inte till några matcher sedan vi skulle ha en chans på topp sex, nu har vi en bra chans, men vi skall fortsätta jobba på ett enklare spel ur egen zon, men mycket roligare nu
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja mycket mer , trodde inte till några matcher sedan vi skulle ha en chans på topp sex, nu har vi en bra chans, men vi skall fortsätta jobba på ett enklare spel ur egen zon, men mycket roligare nu