Sputnik: Känsla: Kookoo kan visst tänka sig att släppa spelare, men spelar ett högt spel för att kräma ur så mycket pengar som möjligt av Timrå. De har ju ändå till 23.59 på sig i kväll att "släppa till"...
Jag tar på mig rollen och smolkar allas glädjebägare. Tror inte att det handlar om vare sig Gallo eller EK. Lär kosta för mycket. Det gäller snarare en breddspelare, en extra kropp. Antingen någon junior från ett SHL lag, eller en spelare från ett HA-lag.
Worst case är det en Div 1 spelare. Dock, så hade jag inte tackat nej till Kaijser i en slutspelsserie mot Löven.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer