Nisse på Mon or: Ja som sagt långskott. Men jag grundar det i just intervjun som Håkeybåkey nämner, som även blev en artikel i ST. Där nämner Lander som sagt att han bl.a. Pratat med Gustafsson (och Pääjärvi, Erixon) om att spela i Timrå tillsammans. Dels den länkade artikeln från expressen där Gustafsson pratar om familje problem som medfört många missade matcher. Detta brukar ofta vara en anledning till återvända hemåt. Typ samma anledning som för Erixon. Även han har missat många matcher pga sånt i år, ej skador.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag grundar det i just intervjun som Håkeybåkey nämner, som även blev en artikel i ST. Där nämner Lander som sagt att han bl.a. Pratat med Gustafsson (och Pääjärvi, Erixon) om att spela i Timrå tillsammans.
Dels den länkade artikeln från expressen där Gustafsson pratar om familje problem som medfört många missade matcher.
Detta brukar ofta vara en anledning till återvända hemåt. Typ samma anledning som för Erixon. Även han har missat många matcher pga sånt i år, ej skador.