1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2152659

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag fick en liten idé under matchen ikväll. Vi har ju hemmafördel i slutspelet. Ska vi fans skramla och fixa en riktigt fin tunnel som de kliver genom innan match? Något som visar vilka vi är, vilka som representerat klubben och vad de kan göra?

Om jag får några likes tar jag kontakt med Torines och startar med att lägga in någon tusing.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Torines verkar ju vara en ordentligt driven och trevlig individ. Han skulle (om det är möjligt) vilja foliera spelargången. Jag tänker att det vore mäktigt med en lång historieskrivning som avslutas när de kliver ut på isen.

Men hur skulle det se ut? Någon som har förmåga och ett kreativt sinne?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.