1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2152671

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: PW var mer offensiv än jag trodde. Var ibland högst upp och hade 10 skott på mål. I like what I see! På 10 matcher tror jag han hinner komma i riktigt bra form. Vi har nog gjort ett kap där. Han kändes majestätisk på något sett snabb och mjuk trots sin storlek. Bestämd och vann nästan alla dueller. Fick en mycket bra känsla!

Johansson wow! Spelar han så här i slutspelet ska det mycket till för att någon ska rå på oss.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Instämmer om PW, inte spelat på ett år men såg redan ut som en gigant. Vartenda skott träffade mål förutom ett som täcktes, tror jag. Och han har riktigt tunga skott. Hans skott kommer gå i mål, alternativt skapa returer som resulterar i mål, och bakåt kommer han vara grym med sin storlek. Känner redan att jag vill ha honom kvar nästa år. Ett riktigt kap! Vill bara se mer av honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.