Vi kommer att vara starka när det gäller, revanschlust på Hardegård, folk tillbaka från skada och avstängning och mycket på spel! Kittlar redan nu att tänka på
Nu hoppas vi på SSK-vinst ikväll, Löventorsk på Måndag och vinst för oss imorgon så 100% säkrar vi seriesegern - alla teoretiska absurdum inräknat!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu hoppas vi på SSK-vinst ikväll, Löventorsk på Måndag och vinst för oss imorgon så 100% säkrar vi seriesegern - alla teoretiska absurdum inräknat!