1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2153348

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag tror Modo lyckas trassla sig till sista slutspelsplatsen och faktiskt går en bit in i slutspelet...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: nja, modo behöver nog visa att man kan hålla borta sin lägstanivå i några matcher i rad först. Har sett i princip alla deras matcher som inte spelats samtidigt som våra, och dom har en förmåga att falla ner i div1-hokky.
Men, vore coolt om dom reste sig och vi får möta dom i playoff. Blir en skön holmgång.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.