1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2153353

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: nja, modo behöver nog visa att man kan hålla borta sin lägstanivå i några matcher i rad först. Har sett i princip alla deras matcher som inte spelats samtidigt som våra, och dom har en förmåga att falla ner i div1-hokky.
Men, vore coolt om dom reste sig och vi får möta dom i playoff. Blir en skön holmgång.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Haha och vore det inte typiskt om Modo släckte våra shl-drömmar?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Såklart att allt kan hända men de har 7 p och 18 mål att ta in på Almtuna med 9 matcher kvar. Almtuna har dessutom 1 match mindre spelad och kan vara 10 p före

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.