{297}: En lösning vore att göra om SHL till två grupper, norra och södra med ex 12 lag i varje. Då skulle det bli fler derbyn och lägre reskostnader. Bara en tanke jag fick
{297}: Skulle vara intressant att få reda på vilken skillnad på att åka ur under Covid-19 eller ett vanligt år, okej att med publik på arenorna så är ju inkomsterna högre men så är det troligen för alla lag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer