1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2155834

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nu börjar dom pengastinna drakarna att svettas. ”Nämen ska VI förlora alla dom här pengarna om vi åker ur? Vad orättvist”. 🤔

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Pinsamma uttalanden på riktigt. En desperat klubbs sista halmstrå....pinsamt Delux!!!

Sv: Apropå nånting...
{297}: En lösning vore att göra om SHL till två grupper, norra och södra med ex 12 lag i varje. Då skulle det bli fler derbyn och lägre reskostnader. Bara en tanke jag fick

Sv: Apropå nånting...
{297}: Precis . Nu när dom själva sitter i skiten då är det både hemskt , farligt och dyrt att åka ur

Sv: Apropå nånting...
{297}: Skulle vara intressant att få reda på vilken skillnad på att åka ur under Covid-19 eller ett vanligt år, okej att med publik på arenorna så är ju inkomsterna högre men så är det troligen för alla lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer