Rytter: Fulspel deluxe. Ja inte helt orimligt, det är trots allt SHL vi pratar om. Dags för en "hockeymördare"-protest igen då i så fall. Då får vi försöka organisera oss, eftersom arenaprotester inte är möjliga (i alla fall inte inne).
Jag är åtminstone starkt emot att fuska, d.v.s. inte tillåta det sportsliga att gå sin väg. Åker HV ut, då är det det som gäller. Regler ska gälla för alla, inte bara för oss övriga.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är åtminstone starkt emot att fuska, d.v.s. inte tillåta det sportsliga att gå sin väg. Åker HV ut, då är det det som gäller. Regler ska gälla för alla, inte bara för oss övriga.