Knylan: 102 kg på 185 cm. Nånting säger mig det inte bara är muskler.. Eller just det han har kanske tränat hemma i Ryssland och tagit lite mer än bara Vaccinet Sputnik...
Sputnik: Jag måste erkänna att jag är ytterst fundersam över poängen att ta in honom för max 7 matcher i ett läge där man är mer eller mindre cementerad i tabellen. Men antar att de inte har nåt val, att Glader sitter i rävsaxen, eftersom strulet inte beror på spelaren och att kontraktet inte kan brytas då
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.