+ 3
Inlägg: 2156186
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
Håkkybåkky: ja nu spelar inte jag hockey på elitnivå men jag väger runt hundra kilo och är 187 cm lång. Jag ser varken fet eller anabola stor ut, möjligen lite som Kolan efter lite för mkt pannkakor i lunchrestaurangen dock 😊
+ 10
Att ligga +10 över längd är mycket, ryssen är nästan dubbla detta.
Jämför detta med Timrå (1. Reinhardt +11, 2. J Carlsson +6)