Andersson: Kan det vara så att han inte existerar utan bara är lite extra motivation för truppen? "Spela bättre annars är det du som blir bänkad när Zykov kommer!"
Jahopp då va flarran näst slut till kvälla!! Dimman ligg ligg hög i lufta! Bar 3 tim kvar tä nedkast i Kemperinken! Lönnå på Grammofonen gå varm! Giv oss frid å VINN ikväll!! Ja vill fästen hela helgen hårt!! Skål tamjefan rabbUslingar 🥳🙏🍹 Ä ni mä???
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.