1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2156300

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
OlliJanne: Tröjan för bövelns. Den väntar på att levereras.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2021-02-26
Har som uppladdning inför derbyt tittat en en gång på highlights från AIK matchen.
Helt sjukt vilka mål vi gör!
Vi gör alltså åtta mål, och inte ett enda av dom är i närheten av att vara ”skitmål”.
Inte ett enda enkelt mål, inget skott med skymd sikt, igen styrning från nära mål, ingen kostig studs som trillar in.
Utan vi spelar oss fram till 8 st kanonmål som allihopa skulle kunna tävla i veckans mål.
Ibland önskar man enkla mål men tycker ofta vi spelar oss fram till grymt snygga mål. Tyder på viss klass.
Tycker det är underbart!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.