{9037}: Wennerholm har ju alltid varit en clown men den där artikeln tar ju priset. Halva vår backbesättning skulle gå in i HV. Frågan är kanske snarare omvänd, hur många i ett uselt HV skulle platsa i vårt lag?
{297}: Fast jag tolkar det som att han enbart bedömer efter CV och att det då blir det utslaget men att han samtidigt menar att CV väldigt ofta inte är en berättelse om framtida resultat. Att han inte menar att enbart Jonte platsar i HV om man går efter hur det faktiskt ser ut här och nu
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.