Jag noggrannhet i tränar rekryteringen är nog 1,2,3 på min lista.
Ser att många några i vår bok vill in med horsky t.ex för mig är detta också en chansning, vad har han gjort annat än blivit hypad av sanny och mrmadhawk?
Nej jag tar gärna ett tråkigt namn, Sundkvist kan t.ex få fortsätta för att bygga grunden till ett lag som kan utmana om slutspel och sätta defensiven och byggett stabilt lag, vi börjar där sedan kan man ta in en ny tränare om några år som kan bygga vidare på detta.
Lite som företag gör med en vd, det är ju inte ovanligt att man byter ut denna för att företaget går in i en ny fas eller ska utvecklas åt ett visst håll, men den tidigare vd:ns arv lever vidare i företaget om denna lyckats sätta en kultur.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.