+ 12
Inlägg: 2159008
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jaha jag som hade hoppats på en återkomst till Leksand. 99a med mycket potential och Leksing i grunden.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: "Det är så klart att jag vill spela tillräckligt bra så Nubben vill ha kvar mig nästa år också, så jag får vara kvar i Timrå oavsett vilken serie det blir. Det är mitt stora mål just nu, slår Lodin fast."
Det där är som musik för mina öron.
Det där är som musik för mina öron.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Älskat och trott på Lodda sen start, grymt kul att se honoms utveckling både som person och hockeyspelare, skulle älska att ha honom kvar <3
+ 5
www.st.nu/artikel/fortroendet-har-fott-framgang-nu-ser-nye-stjarnan-ut-att-forlanga-med-timra-ik-kommer-fa-ett-kontrakt