Olli Hahl: Älskat och trott på Lodda sen start, grymt kul att se honoms utveckling både som person och hockeyspelare, skulle älska att ha honom kvar <3
{9255}: Och det verkar ju vi få oxå... oavsett om vi går upp eller inte. Verkar vara en grym harmoni i truppen. Skönt o tryggt att veta. Det är annat med oss fans. Vi är lika ombytliga o hysteriska som klimakteriekossor som inte tagit lugnande!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer