Andersson: måljingeln i Mora, näst sämst efter Västerviks. Pojkbandsdisco med moratouch. Var det inte Skröder i Modo som hade Slayer - Reign in blood som entrelåt på spelarpresentationen? Det var grejer det.
{297}: Tänker du på Tutan i Västervik så är det faktiskt ett hemmabygge på hemmastå som de drar drar igång vid Västerviksmål. 😅 Har stått där många ggr då jag mer eller mindre är uppvuxen i Västerviks kommun och har följt VIK en del ändå från div 2. Även om Timrå har ensamt rum i mitt Hjärta så följer jag VIK mycket med. 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer