1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2159374

Sv: Apropå nånting...
{297}: Tänker du på Tutan i Västervik så är det faktiskt ett hemmabygge på hemmastå som de drar drar igång vid Västerviksmål. 😅
Har stått där många ggr då jag mer eller mindre är uppvuxen i Västerviks kommun och har följt VIK en del ändå från div 2. Även om Timrå har ensamt rum i mitt Hjärta så följer jag VIK mycket med. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: ja den där som låter som vanhedens tuta på bilen i Jönssonligan. Det blir ju inte bättre av att man bara hör den när dom gör mål på Timrå då man redan kokar av ilska. Tänk om dom gör 5-1 mot Frölunda nästa säsong och drygjävla Roger Rönnberg har fått lyssna på den tutan fem gånger, huvvet skulle explodera på honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer