Villervalla: Och Modo har två gånger Björklöven medan Väsby har två gånger Kristianstad. Huga. Om en vecka kan de ligga på nedflyttningsplats. De unnar man dem inte....riktigt.
Woody Jokinen: Inte roligt att vara modoit nu, men som man bäddar får man ligga sägs det. Noterar att modoiterna fortfarande, generellt, har svårt att ta in att de har en katastrofal sportchef. Måhända är han ny, kmr från damhockey, men jag vet inte när jag senast såg en sån kakafoni av spelare och tränare in och ut ur ett lag. Rena parodin...
Men det är ju som alla vet domarens och oturen som rår för det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...