1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2159254

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Och Modo har två gånger Björklöven medan Väsby har två gånger Kristianstad. Huga. Om en vecka kan de ligga på nedflyttningsplats. De unnar man dem inte....riktigt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Inte roligt att vara modoit nu, men som man bäddar får man ligga sägs det.
Noterar att modoiterna fortfarande, generellt, har svårt att ta in att de har en katastrofal sportchef.
Måhända är han ny, kmr från damhockey, men jag vet inte när jag senast såg en sån kakafoni av spelare och tränare in och ut ur ett lag.
Rena parodin...

Men det är ju som alla vet domarens och oturen som rår för det.

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Men Modo har ju tur ändå, de får ju möta Kristianstad i kvalet och inte Väsby så de blir nog kvar i HA ändå.


Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Fast MoDo brukar spela bra mot Löven!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...