1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2159332

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Inte roligt att vara modoit nu, men som man bäddar får man ligga sägs det.
Noterar att modoiterna fortfarande, generellt, har svårt att ta in att de har en katastrofal sportchef.
Måhända är han ny, kmr från damhockey, men jag vet inte när jag senast såg en sån kakafoni av spelare och tränare in och ut ur ett lag.
Rena parodin...

Men det är ju som alla vet domarens och oturen som rår för det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: och ändå har modo knappt spenderat en krona denna säsong då spelare spelat gratis, spelarlån som betalats av någon annan etc. Så en bra ekonomiansvarig har de allt.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: "Inte roligt att vara modoit nu, men som man bäddar får man ligga sägs det." Vad har dom gjort för att förtjäna detta?

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja Bitterboken är (ingen) rolig läsning just nu. Iofs förstår jag dem.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...