Tom Topp: Fast det känns som bra värvningar för Modo i det läge de befinner sig. Spelar vi kvar i HA lär jag snegla lite avundsjukt. Om Nubben på allvar vore intresserad av dessa inför nästa säsong utgår jag från att han hört sig för. Men lika mkt utgår jag från att han isf inte kunnat lova dem kontrakt då de knappast är namnen vi bygger ett ev SHL-lag runt. Då kan man ju förstå killarna i dessa pandemitider om de här och nu erbjuds garanterat jobb med hygglig lön även nästa säsong i en förening som förmodligen har stabil täckning för den lönen också
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer