Kulltorp: Lejonparten av dina inlägg handlar om MoDo, visst? Du är välkommen att gästa boken i skrift och inte bara tassa runt på tå i jakt på material att skriva om - för det verkar direkt nödvändigt för dig vad beträffar att göra inlägg.
För övrigt tror jag ni går upp i år. Ni har utan tvekan det bästa laget i serien (avspeglas i såväl tabellplacering som poängskörd), gäller bara att tagga till och leverera när det gäller som mest.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För övrigt tror jag ni går upp i år. Ni har utan tvekan det bästa laget i serien (avspeglas i såväl tabellplacering som poängskörd), gäller bara att tagga till och leverera när det gäller som mest.