Lub: Tror att matchen mot Modo kommer bli ett sömnpiller delux. Ett lag som är klar för nästa års HA och ett som väntar in slutspel. Möjligen ifall ngn spelare i Modo vill säkerställa nytt kontrakt till nästa säsong...
Kan någon förklara hur tanken med 2säsonger på #38 Olofsson gick till? Om vi går upp i SHL så kommer han få exakt samma roll som i Skellefteå. 3-4 linan med 10-12 min. pga detta som han lämnade skellefteå till Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer