Kan någon förklara hur tanken med 2säsonger på #38 Olofsson gick till? Om vi går upp i SHL så kommer han få exakt samma roll som i Skellefteå. 3-4 linan med 10-12 min. pga detta som han lämnade skellefteå till Timrå.
{9399}: Både Timrå och J.Olofsson vill väl ge det hela en chans till. Nubben verkar övertygad om att han ska lyfta . Sen är det nog ingen kostnad att tala om för Timrå. Lärdomen är väl att inte ha för bråttom i karriären. Vad som händer om han inte lyfter det är ju frågan. 17/18 gjorde han 10+11 på 43 matcher. Nu har han gjort 8+10 på 33 matcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer